torsdag 31. januar 2008

Ny blogg for særpingær

Selv om det er 49 år siden jeg flyttet fra Sarpsborg, føler jeg meg som særping.
Jeg følger med så godt jeg kan. Og har min egen oppfatning av og mening om det som skjer. Umiddelbare reaksjoner som er for betydningsløse til å komme i avisa, men som jeg likevel ønsker å gi uttrykk for - og som andre kanskje kan ha interesse av å ta del i.
Hvis noen finner noe de er sterkt enig eller uenig i, kan de skrive innlegg på bloggen. Den er åpen for alle, men jeg venter ikke den store pågangen av innlegg.
Men jeg håper å bli lest.
Hvis du som finner fram til dette nettstedet, titter innom av og til for å se hva jeg har skrevet om, blir jeg fornøyd. Hvis du i tillegg gjør nettstedet kjent for andre, blir jeg storfornøyd!
Velkommen til blogging om folk og hendelser i Sarpsborg

Ingen kommentarer: